сряда, 7 май 2014 г.

За една японска череша

Днес както си вървях по една от уличките на нашето градче,установявайки че Сакура наистина не ражда плодове и мечтаейки за малко сочни български хрущялки,случайно попаднах на едно черешово дръвче пред една от малките спретнати японски къщурки.
Тогава ме споходи въпросът:"Да си откъсна ли или да не си откъсна." Терзанието не трая дълго и аз жадно протегнах ръка,когато забелязах една бележка,закачена на дървото.Веднага отдръпнах ръката си,а в главата ми се блъскаха възможните послания:"Не барай черешите!Стрелям без предупреждение!",или "Я си посмял да ми пипнеш завързалия Бонсай,я съм извадил катаната!"
;@)
За мое голямо учудване на бележката пишеше:"Откъснете си колкото искате.Не са пръскани!"
Чудни усещания споходиха моята българска,свикнала да и се карат и нахокват душа.Чудни,много чудни хора са японците...

3 коментара:

  1. В абе кой ще ти пише бележки в България, ха пипнеш чужда череша, направо с жандармерията...

    ОтговорИзтриване
  2. За жалост в България наистина ти се карат за най-малкото.. повечето защото са алчни и ги искат за себе си, а не ги споделят с околните.. Радвам се поне, че в Япония хората са наистина много по разбрани и прилични! Надявам се някога да отида в Япония.. но се чудя дали там ще трябва да уча отново в Университет за Висше Образование или ще ми признаят българското Висше Образование..

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей!
    В Япония висшето ти образование не е от толкова голямо значение,колкото в България.Ако имаш уменията,които са търсени в дадената компания и каквото и да било висше образование,няма да имаш проблем.
    Успех!

    ОтговорИзтриване